czwartek, 23 sierpnia 2012

Wyprzedaże!


   Ostatnio trochę zaniedbałam to miejsce, ale pogoda tak bardzo sprzyja, że ciężko mi usiedzieć w domu. Jednak wkrótce wszystko wróci do normy - zrobi się zimno, deszczowo, dni staną się krótsze i wtedy będę przesiadywać całe wieczory przy maszynie albo przy komputerze :)
Tymczasem pochwalę się jaką biżuterię upolowałam na wyprzedaży w c&a i to za naprawdę śmieszne pieniądze!


kolczyki 5,- 

 
wisior na łańcuszku 5,-



"pierzasty" wisior 5,-  

łańcuszek z wisiorkami 10,- 

bransoletka 5,- 

kolejna bransoletka 10,- 


kolczyki 10,-


2 komentarze:

  1. Ale się "obkupiłaś" :D mam podobny wisiorek do tego pierwszego, bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najtańsza rzecz przed przeceną kosztowała 29,90, zatem grzechem byłoby niekupienie tych błyskotek ;)

      Usuń