piątek, 19 października 2012

Malachitowa Sukieneczka

  Sukienkę skończyłam już dwa dni temu jednak modelka nie miała ochoty jej zakładać, a na wieszaku nie prezentuje się dobrze. Poza tym jak już w innym poście wspominałam mój aparat nie chwyta koloru malachitowego - może kiedyś, gdy sukienka będzie w użyciu uda mi się zrobić zdjęcia w świetle dziennym i aparat lepiej uwieczni ten fajny kolor. Model sukieneczki to 151 z Burdy 9/2012 i ja uszyłam ją bez stójki (która wiem, że przeszkadzałaby mojej córce) i bez suwaka bo materiał jest dobrze uciągliwy.








 a tu ścieg owerlokowy, którego do tej pory nie używałam, ale przy obrzucaniu brzegów tej sukienki sprawdziłam najpierw wszystkie ściegi, żeby upewnić się, który będzie najlepszy i ten właśnie okazał się strzałem w dziesiątkę - i jaka ładna falbaneczka ;)




a tu malachit
źródło: http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Malachite,_Wroc%C5%82aw.jpg&filetimestamp=20120906124643

16 komentarzy:

  1. Sukienka jest piękna i kolor też niczego sobie. Super się ten ścieg na dole prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie ten ścieg na dole wyszedł!! Mała elegantka ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - mała elegantka powoli ma już dość pozowania na "ściance" i chyba zrobię tak jak Ty - zdjęcia w akcji

      Usuń
  3. też uszyłam tę sukienkę! ale materiał ma wzorek piżamowy więc służy mojej małej jako koszula nocna;pp ten ścieg owerlokowy masz bardzo ciekawy, ładnie to wygląda. a ostatnia fotka jest przesłodka! modelka uroczo zamyślona....:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki! małej się podoba, bo przede wszystkim jest luźna i bardzo wygodna.

      Usuń
  5. Ale śliczna mała modelka w sukieneczce:) fajnie,że Monika zrobiła taką listę blogów o szyciu bo mogłam tu zajrzeć i mogę zostać na dłużej;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy:) a Monika zrobiła super rzecz! i w kolejnym poście muszę o tym napisać!

      Usuń
  6. Fajnie masz z taką małą modelką, na ostatnim wygląda cudnie :)))
    Sukieneczka bardzo ładna i guziki fajnie akcentują, a ścieg... rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba! nawet lepiej się prezentuje niż w burdzie. Kolor boski! A modelka no cóż jakoś te modelki ostatnio są chmurzaste- moje też

    OdpowiedzUsuń