wtorek, 3 czerwca 2014

Płaszcz/kurtka

Już od długiego czasu zamierzałam uszyć sobie wełniany płaszczyk. W końcu się udało. Uszyłam go już ponad miesiąc temu i super sprawdza się w chłodniejsze wiosenne dni.

Zdecydowałam się na model 118 z Burdy 2/2012. Jest to kurtka z paskiem dla osób wysokich, ja jednak do takich nie należę więc zmieniłam tą kurteczkę poprzez nie doszywanie dolnej części i noszę ją/go (bo tak naprawdę kurtka wygląda jak płaszczyk) bez paska. Wyglądu płaszcza nadaje też to, że jest uszyty z wełny, a przez to sztywniejszy i cieplutki.












4 komentarze:

  1. Podoba mi się! Nie wiem czy rezygnowałabym z paska, bo lubię jak mi grzeje, ale bez paska bardzo dobrze to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, jeżeli chodzi o pasek to robiłam próbę i lepiej wyglądam bez może dlatego, że jestem niska ;)

      Usuń
  2. Ale piękne! Płaszczyk rewelacja! Przy okazji napiszę: bardzo fajny blog, miło się przeglądało. Podoba mi się pomysłowość w przerabianiu ubrań. Mam nadzieję, że będzie więcej wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    czy byłaby możliwość wysłania, bądź udostępnienia wykrojnika z tego ślicznego płaszczyka?
    Pozdrawiam Aga :)

    OdpowiedzUsuń