niedziela, 13 maja 2012

recykling

Jeżeli zostają Ci resztki materiału, wykorzystaj je do uszycie ubranka dla lalek.
Ja zrobiłam to w ten sposób :)

  • różowa sukienka z białą kieszonką i białym paseczkiem
  • fioletowy podkoszulek i spódniczka tutu

  • fioletowy podkoszulek i kwieciste spodnie z paseczkiem
  • różowa tunika z kieszeniami i "ściągaczem" przy szyi


  • różowy sweterek z imitacją guzików 
  • filcowy żakiecik z ozdobną różyczką




większość rzeczy wykonałam z rękawów starej bluzki ,
sweterek z dziecięcych rajstopek, a żakiet (jak wspomniałam) z filcu



6 komentarzy:

  1. jakie cudeńka:) masz zamiar sprzedawać ubranka takie dla lalek czy zrobiłas to na własne potrzeby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie szyję do tak zwanej szuflady może kiedyś pomyślę o sprzedaży...

      Usuń
    2. a tak na marginesie,jeżeli chciałabyś kupić takie ubranka, to ile Twoim zdaniem powinny kosztować?

      Usuń
  2. O rany, jakie odstawione?! Super, ja bym nie miała cierpliwości do takich maleństw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje dzieła. Pamiętam jak byłam mała też męczyłam mamę żeby mi szyła ubranka dla lalek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! znów zbliżają się długie zimowe wieczory więc może pomyślę o nowej kolekcji dla Barbi ;)

      Usuń