piątek, 15 marca 2013

Szyciowy Blog Roku 2012




OD DZIŚ JUŻ MOŻNA GŁOSOWAĆ !!!

 

Zapewne wielu z Was nie umknęła informacja o konkursie organizowanym przez Łucznika - czyli Szyciowy Blog Roku 2012. Ja również postanowiłam wziąć w nim udział choć w sumie to nie nie liczę na wygraną liczę, że takie akcje rozpropagują szycie :). Jeżeli ktoś z was jeszcze nie dołączył się do tej akcji, to zapraszam na tą stronę. Zapisy trwają już tylko do jutra, a potem odbędzie się głosowanie internautów, które potrwa od 18 do 26 marca.



                                                   





4 komentarze:

  1. Ja też wzięłam udział,ale nie liczę na nagrodę jakąkolwiek :) za zabawę się nie płaci,a można pokazać innym,że fajnie jest mieć swoją pasję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuu... Ja nie mogę zgłosić swojego bloga, bo powstał po 30. czerwca 2012r. :( I tak bym nie wygrała, ale chciałam chociaż się pobawić....

    OdpowiedzUsuń