sobota, 13 października 2012

Już jest! różowa sukienka.

  W końcu jest! zapowiadana już od dwóch postów (tu i tu) różowa, elegancka sukieneczka z cienkiej wełenki dla mojej córeczki - ukończona. Trochę utrudniłam sobie sprawę, bo dodałam podszewkę, ale było to konieczne - sukienka lepiej będzie się układać, nie przyklei się do rajstopek i oczywiście nie będzie "podgryzać" mojej księżniczki ;).
Przypomnę jeszcze, że wykrój pochodzi z wrześniowej Burdy i jest to model nr 152. Teraz czas na model 151 z w/w Burdy. 
















14 komentarzy:

  1. cudowna sukienka, sama bym taką chciała!!! :)
    córcia wygląda fantastycznie, mała księżniczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, mi też się taka marzy... i może kiedyś...

      Usuń
  2. Sukienusia urocza. Kolor, krój i ta słodka kokardka. Macie rację sama bym w takiej śmigała.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna!! cunda, ja ciągle się zabieram za szycie jej dla mojej Ani i nie moge i ciągle Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - jeżeli dla mnie łatwo i szybko się ją szyło - to Ty uszyjesz ją w jedno popołudnie!

      Usuń
  4. Przepiękna jest ,córcia slicznie w niej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ wszystkim za bardzo miłe komentarze - podbudowałyście moją samoocenę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta sukienka jest najładniejsza ze wszystkich, które do tej pory widziałam uszyte z tego wykroju:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna aż nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka w ulubionym kolorze mojej córci :)
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń