wtorek, 2 października 2012

Podszewka i inne

 Dziś wybrałam się do sklepu w celu zakupienia wcześniej wspominanej podszewki. Podszewkę kupiłam, a razem z nią dwa inne materiały - różową cienką wełenkę i turkusową (czego niestety nie widać na zdjęciu), grubszą dzianinę. Gdy tylko zobaczyłam tą różową wełenkę od razu przed oczami stanęła mi sukienka dla dziewczynki z Burdy nr 9/2012 i nie mogłam jej nie kupić! i jak tylko skończę sukienkę w kratkę zabieram się za szycie tej właśnie sukieneczki. Natomiast turkusowa dzianina urzekła mnie swoim kolorem, choć jeszcze nie wiem co z niej uszyję...















2 komentarze:

  1. och będzie śłiczna sukienka :) też mam na nią oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko, to ja puszczam do Ciebie ;), bo dzięki Twoim radom uporządkowałam bloga - dzięx :D

      Usuń